Monday 9 March 2015

Mencari Sinar Harapan

Assalamualaikum.....

Di sini saya ingin membantu wanita yang hamil tanpa nikah mendapatkan tempat perlindungan..untuk mendapat lebih keterangan lanjut boleh hubungi saya di 0174537801.

Kepada kawan2 yang mempunyai permasalahan sebegini boleh terus hubungi saya...Bersama2 kita mencari jalan penyelesaian yang baik..

Beringatlah pada semua teman2 bahawa sesungguhnya betapa besarnya dosa berzina dan seandainya kita membuang bayi tersebut,maka besar lagi dosa yang harus kita tanggung..cukup kali ini kesilapan yang kita lakukan dan marilah bersama2 kita bertaubat dan memohon keampunan pada Tuhan yang Maha Esa..

Insyaallah...segala butir peribadi biomom or family angkt akn dirahsiakan demi menjaga aib anda..kepada biomom yang ingin mencari keluarga angkat boleh hubungi saya atau emel kepada saya di ifazikin@gmail.com

Akhirul kalam...apa yang baik datangnya dari ALLAH dan apa yang kurang dari kelemahan saya sendiri..

Sekian wassalam...

3 comments:

  1. Assalam...
    Kepada adik2 d luar sna yang mmerlukan bantuan..boleh hubungi or whatsapp akak 0105148771..
    Insyaallah akak akn mmbantu smampu yg boleh.

    ReplyDelete
  2. Salam
    saya n suami berniat utk mengambil bayi lelaki sbgai anak angkat kami... InsyaAllah anak susuan
    0126957742 -kakdd

    ReplyDelete
  3. Kepada adik2 d luar..jgn buang or tinggalkn bby adik2 d tmpat yg x spqtutnya..bleh hbungi akak 0174537801

    ReplyDelete